Posted in melayu

Kalau Sayang Jangan Marah

Novel review Kalau Sayang Jangan Marah

Ni buku yang keberapa entah yang sudah kubaca. Penulisan kurang matang serta ayat yang agak kebudak-budakkan. 

Bila dah baca dlm hati cakap lantaklah. Baca jer lah. Tp bila dah baca mcm seronok pulakkan. Jalan cerita agak lain sikit.

Tapi bila dah dekat penghujung mcm pelik. Takkan terus bahagia mcm tu jer. Tiba2 jumpa lah klimax novel ni. Tapi x sampai sebenarnya. 

Lepastu sampai akhir jer ending dier sangat puas hati. Kira ok lah jugak kan dari ending kotot2 tu.

Bintang: ***

Saranan: amat sesuai yang suka baca bahasa santai serta tak banyak konflik. X payah banyak fikir just go to the flow.

Masih membaca potret dua wajah.

Advertisements

Author:

Hi, I'm Syida. Hanya blogger biasa dan suka menulis isi hati di sini. Blog yang ni mmg betul2 perasaan sendiri. suka follow lah. Macam2 ada tau. fb pun ada https://www.facebook.com/syidagojes

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s