Posted in Uncategorized

tangisan tanpa air mata

Sebenarnya rasa mcm ditikam2 jer smlm.

Dan hari ini terus lagi ditikam. Pedih rasa hati hanya Allah je yg tahu.

Ok. Kita pg satu2 k.

1. Semalam.

Kes semalam psl nyer TERjoin group bodoh ni. Tulis pasal ikhtiar hamil. Pas2 tak ada pn tulis dilarang iklan. Kita pn post jer lah iklan. Pas2 dier ckp just share. Bila tanya apa2 psl yg kita pakai citer lah mcm2 kan. Pas2 agaknya dier panas sbb yg lain mcm berminat jer dgn qaseh, terus bg warning. Aku geram letak byk2 iklan pas2 left. Puas hati. Aku doakan supaya dia n org yg terlibat dlm group tu mampus cpt. Geram aku.

2. Pasal ada yg nak adinda n kekanda.

Aku try tanya hr ni senyap jer. Tp hati kecik aku ckp org ni bkn perempuan. Dier just sajer2 nak menggatal atau permainkan orang. Kalau betul mcm tu mmg aku sumpah dier x ada anak sampai bila2. Suka2 jer main2 perasaan org kan. Aku seriously rs excited lps dh lama x ada org yg nak. Kalau depan mata aku dah bunuh dah.

2-2 kes atas membuatkan aku rs menyesal je x belajar lawan pedang. Aku dr dulu teringin nak angkat pedang. Nak bunuh orang yang buat hal mcm tu. Kalau depan mata belum tau lagi diorg tu.

Aku rasa geng2 dalam tu mesti geng drama pkl 7mlm tu. Jenis chick lit. Suami ku mamat banglar lah. 

Post kali ni mmg emo. Tp hati aku puas. 

Bubbyeeee 

  

Author:

Hi, I'm Syida. Hanya blogger biasa dan suka menulis isi hati di sini. Tulis apa yang saya suka dan mahu berkongsi.

Leave a Reply

