Posted in Story

Terasa hidup kembali

Best nyer main psp. First time pefang psp rasa mcm main ps2 dpn mata 😁

Lps berubat buang saka, baru lah rasa hidup ni aman. Hati dah tak marah2. Jiwa rasa tenteram jer. 

Adik2 pn selalu ckp along dulu mcm ni macam 2. Padahal x tau pn sbb rasa tu bukan aku.

Dengan anak pun rasa bahagia jer. Baru nampak anak aku ni comel rupanya.

Rasa nak mintak maaf dgn orang yg dah aku sakiti. Sbb tu bukan aku. Tu ‘benda’ yang tumpang dalam badan.

Tapi ramai orang x percaya benda mistik macam ni. Hanya yang dh merasa mesti faham. Betapa ringannya badan bila dah buang setan.

Alhamdulillah sangat. Sbb sblm ni aku fikir mati jer. Rasa nya Allah nak bagi peluang aku bertaubat.

Rezeki pun sng masuk. Niaga pn Alhamdulillah laku dah.

Kalau ada sapa2 yg nak buang saka dlm bdn bagi tau lah. Insya Allah saya bagi nombor org tu. Sy nak bantu orang yang betul2 nak buang benda x elok tu. Sbb sy dah elok tp masih dlm rawatan utk buang kesan yg setan tu tinggalkan. 

Alhamdulillah utk segalanya 🙂

Author:

Hi, I'm Syida. Hanya blogger biasa dan suka menulis isi hati di sini. Tulis apa yang saya suka dan mahu berkongsi.

Leave a Reply

