Posted in Stay cool

Happy cara sendiri

Melihat teman lama yang hebat dgn dunia mereka. Sedangkan aku masih seorang suri rumah

Melihat teman lama berjalan sini sana. Sedangkan aku masih lagi di rumah.

Melihat teman lama update dgn pelbagai barang berjenama, gadget dan seumpamanya. Aku masih dgn jimat dan budget.

“Kenapa kau x belanja macam orang lain?”

“Kenapa kau x melancong mcm orang lain?”

“Kenapa kau x bekerja mcm orang lain?”

“Kenapa kau x shopping sakan mcm orang lain, bukan gaji laki kau banyak ker?”

Uiihhh aku berjalan tapi hanya waktu suami ada di Malaysia.

Wehh…x sayang mulut ker? Aku shopping tapi hanya waktu suami ada di Malaysia.(selalu on9)

Ermm… Pilihan aku menjadi suri rumah sbb aku nak besar kan anak aku sendiri tanpa tangan pengasuh.

Eihhh… Gaji laki aku byk mn pn kena jimat jugak. Bukan tau apa nak jadi esok hari.

Mungkin ini feel orang jarang tayang gmbr peribadi dkt on9. Lps tu rs down sgt sbb sendiri mcm x tunjuk pegi mana, beli apa, buat apa. 

Ok. Stop lihat show kaki lima. Terus ke arah what u like to do. 

BOOKS

Ok. I’m done. 

Selamat malam walau malam dh jd pg. Sbb sy baru nak masuk tidur 😁

Author:

Hi, I'm Syida. Hanya blogger biasa dan suka menulis isi hati di sini. Blog yang ni mmg betul2 perasaan sendiri. suka follow lah. Macam2 ada tau. fb pun ada https://www.facebook.com/syidagojes

Leave a Reply

